Det där med kärlek.


Trodde inte det var möjligt att bo tillsammans, se varandra varje dag, sova tillsammans varje natt och ändå vara så kär som jag är!
Alltså. Han ger mej fjärilar i magen, fortfarande efter ett år!
Vi träffades i maj 07, i tre dagar.
Vi var ifrån varann i 2 månader med msn som vår enda livlina.
När jag sen åkte ner hit så sov jag EN natt själv hos syrran.
Tror jag...eller var det noll nätter...njae..Kanske en natt själv.
Sen dess har vi varit tillsammans varje dag!
Enda gången vi varit isär var när jag var tvungen att åka till sthlm för Rättegång.
Det var typ, 2 nätter tror jag.
Vi är jämt tillsammans!
Han är inte som dom flesta grabbarna här som lämnar tjejen behind och han går ut och festar!
Nej nej, jag följer med överallt! Inte för att jag har bestämt det eller för att han ska "vara snäll".
Nej, för att vi VILL! Vi vill göra allt tillsammans!
Vi är ju Best Buddies juh!
Det är så himla skönt, underbart och roligt! Att hitta en bästa vän, en underbar karl som skulle göra vad som helst för mej! Jag har aldrig i hela mitt liv känt mej så trygg som nu!
Har nog aldrig känt mej så avslappnad..Här kan jag juh vara mej själv!
Visst, varken han eller jag är lätta att leva med. Vi är lika jävla envisa och tjurskalliga, men det funkar så jävla bra!

Rienk har alltid sagt att "när jag är 25 kommer något stort hända."
Ack så rätt han hade! Inom loppet av 6 månader hade han helt plötsligt hus, sambo och hund!
Hans vilda livstil ändrades i ett nafs och folk säger hela tiden att jag är så bra för honom.
Sånt känns så bra att höra!
Jenny sa även att hon aldrig sett mej såhär lycklig!

Livet är bra konstigt, men oj vad underbart!
Önskar att alla kunde få ha det så bra som jag!



Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0