Chasing the Sun!

Hej hopp på er!

Shonna är tillbaka!
Helg på en onsdagkväll, det är inte illa pinkat huh?!

För typ, några månader sen skickade jag och Rienk in ett mini-korsord..
Ett sånt när man ska fylla i ordet som bildas i mitten och skicka in!
Jamen, så vann vi! haha!
Dock inte första priset som var en resa till Florence...
Men andra, som var en vinprovning! Värsta coolt juh!
Kanske man kan lära sej och pimpla vin tillslut!! Tihi!

Idag ringde polisen till Rienk och sa att dom antagligen fått in hans nycklar!!!
YES, äntligen!!
Säkert någon av kommunalgubbarna som städar och fixar iordning buskar och rabatter som hittat dom!
Phu! Ska hämta dom imorrn! På beskrivningen så lät det som hans, så det borde vara det : )

Nu till kvällens jakt!
Vi va på väg hem från skogen och det var väääääääärsta fetfeta solen!
Såndär jättestor orange/röd/lysande! Osså massa läckra moln som dekoration!
Jag sa "om jag hade haft kameran med mej hade jag bett dej köra mot solen nu"..
Varpå Rienk svarar "men hämta den då, skynda dej som fan så vänder jag bilen så länge.."
Kommer hem, spriiiinger in, hämtar kameran och kastar mej in i bilen!
"Vi kommer aldrig hinna" (sa jag...)
Rienk kör som en biltjuv! "klart vi gör!"
Massa jäkla träd och skit ivägen och poff, så var den borta...
FAN OXÅ!
Visste väl det.
Men imorrn ska jag ner i hamnen, där e det alltid fotovänligt vid solnedgång!
Hoppas den blir lika vacker som idag!

Nu är jag kissnödig och lite sugen på en rostad macka med messmör! (tack mamma och pappa!)

Fallera!


Kommentarer
Postat av: Ausa

ja jag har kort iaf, får lägga upp de sen, o filma lite oxå :)

ohh vinprovning lät ju asnajs!! grattis :)

Va de trevligt att ha mamma o pappa på besök?

2008-05-21 @ 21:48:44
URL: http://ausas.blogg.se

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0