Åskvädermys i sängen!

Fan va man uppskattar laptopen just nu!
Ligger i sängen med mina två gosingar och myser medan det åskar, blixtrar och spöregnar ute!
Skön musik spelas och även lite poker! Himlans mys mys!
Hoppas på bättre väder imorrn dock då jag ska vara ute och gå med Lycan en hel del! ;D
Men på natten får det gärna regna! Imorrn slipper vi det kvava, klibbiga vädret!
Andas frisk luft igen. Mumma!
Är taggad som faen för imorrn! Jag ska försöka göra mej riktigt snygg och sen göra ett bra intryck hos Rienks kollegor!
Vara social och babbla runt lite. Vara den där Shonna som jag verkligen är, innerst inne.
Den babbliga, sociala lite pajas-personen! Hoppas det funkar.
Inte alltid lätt när man är en svensk alien! :P
Men jag trivs sjukt bra med att vara alien. Det passar mej alldeles utmärkt!

Jag och Rienk har pratat massor ikväll om vår stora dröm som vi har.
Att starta en pub här i Dalfsen. Vi SKA göra det. Så e det bara.
Jag sitter hellre med ett stort lån på en egen pub, än på ett stort hus.
Vi vet precis vad folk vill ha för sorts pub här. Rienk känner allt och alla.
Vi har så mycket ideer!
Biljard, dart, fotboll på söndagar. Turneringar, kareokekvällar.
Te, kaffe osv på förmiddagarna.
Snack, pizza och pommes på kvällarna.
Dom vi känner får kredit (det vill säga alla), men måste betala nästa gång, innan dom handlar mer.
Puben som fanns innan var ju stället alla hängde på men nu har dom stängt.
Där var det sunkigt som faaaaen...dom hade såndär toalett man bara gick på när man VERKLIGEN behövde osv..
Men alla älskade att hänga där för man kunde spela dart eller biljard och alla var ju där.
Alla ens polare kunde man sitta och babbla med hela kvällen osv.
Om vi då startar en pub i samma anda, men FRÄSCH!
Då kommer det bli GRYMT!!
Rienk och jag sa exakt samtidigt "Clean toilets!!"
Hahaha. Allt ska vara rent och fräscht.
Man ska inte behöva oroa sej för magsjukan om man beställer mat osv.
Fan asså.
Vi vill verkligen göra det här!!
Tänk om man skulle vinna på postkodlotteriet...då skulle det vara så mycket enklare.
Jag kan ta privatlektioner i Holländska och vi kan öppna våran Pub!!
Håll tummarna för att vår dröm blir sann!!



Kommentarer
Postat av: Maria

Hehe, kan man tro att jag har gått och blivit gravid? :P Men nej, jag kom in på skolan och ska nu bli student. Med andra ord så kommer antalet timmar jag spenderar på Donken att sjunka ganska drastiskt. Det är den stora förändringen! :D

2008-05-31 @ 08:55:30
Postat av: Ausa

Jag ska hålla tummarna :) Låter som en superide!



Hoppas det går bra ikväll o att ni får skoj :)

Vi ska på kalas hos malla o orvvar, orvvar har examensfest

2008-05-31 @ 09:26:16
URL: http://ausas.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jaaa, så kan jag få jobb i Dalfsen, jag lovar att gå en snabbkurs i holländska :D

2008-05-31 @ 09:51:03
URL: http://selene.blogg.se/
Postat av: Lexie

tack så mycket :) och tack för din åsikt, men jag tror jag kommer fortsätta med den copyright texten ändå :)

2008-05-31 @ 10:27:46
URL: http://musicofc.blogg.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0