Trädgårdmys!

Igår var vi hemma och slöade på kvällen, men vi blev lite smått uttråkade efter ett tag.
Rienks 2 polare var hemma och våldgästa hans kusin. Spelade biljard och drack öl, så vi joina dom!
Kom dit vid 01. Spela massa biljard (jag vann!) hihi.
Osså spela vi dart oxå, som jag suger på, så jag förlorade! Har inte spelat det på...oj..MASSA år!
Rienks kusin kom hem vid 03 nånting...(ja, folk har nycklar dit och går lite som dom vill...) haha
och jag och Rienk cykla hem vid 04.30.
Vaknade av solen vid halv 12.
Frulle, dusch, rakning...(han rakar sej varje lördag...hehe..)
Sen hängde vi i trädgården i 2 timmar med Lycan. Kasta massa boll, babbla, fotade, drack öl och bara mös i vårvärmen! Det var vindstilla och härligt! Yummie!
Efter 2 timmars bollkastning så var Lycan trött, så han fick stanna hemma på soffan medan vi åkte till puben.
Det var inte så kul där idag..Lite segt sådär, men det funka!
Hem och laga värsta goa middagen!
Kotletter (utan ben) som man skär i små bitar, marinerad i en muuuumsig marinad.
Steka, och sen puttra i en god sås! Såndär färdig mix man kan köpa.
Hur gott som helst! Med ris och atjar! Riktigt gott!
Sen somna jag på soffan med Lycan medan Rienk byggde med sitt lego :P
Nu har han somnat och jag sitter här och laddar ner Photoshop, så jag kan göra en fin bild som jag sen kan ha här på min blogg, som egen design lixom.
Får se om jag får det att funka! :P
Veckan som kommer ska jag jooooobba! wii!
Imorrn ska vi åka dit, så jag hittar. Vet inte än om jag måste åka buss, eller om det finns en bil jag kan låna.
Är lite nervös..mest för att hitta och komma i tid och så :P

Ha en trevlig kväll folks!

     

Kommentarer
Postat av: Jenny

http://www.designadinblogg.se/

han är bättre på att förklara än mig :D

2008-03-16 @ 12:31:33
URL: http://selene.blogg.se

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0