The return of the Zippo, part 2!

Godmorgon folks!
Idag är det en härlig dag! Rienk är ledig och båda 2 är alldeles härligt utvilade!
Igår åkte vi och hämtade upp en ugn som min underbara karl köpt!
Äntligen! Förstår ni på en skala hur sugen man blir på allt man måste ha ugn till, när man inte har någon?!
Potatisgratäng, lasagne, bröd, pizza, pajer, kladdkaka, pastagratäng, ugnspannakaka osv osv!! Yummie!
Rienk var precis och hämtade ett skåp som ugnen ska stå i.
Och när han la tillbaka baslådan i bilen så hitta han sin Zippo!
Den första som försvann när vi var i Tyskland och dansa!
Så nu har jag oxå en! Wiii!
Jag kände på mej att den låg i bilen någonstans! Tihi!

Idag ska vi till Zwolle och lämna in Rienks telefon som är lite mysko.
Sen ska vi fylla upp kylskåååpet och drickförrådet!
Lovade Amanda att vi skulle till leksaksaffären oxå.
Hade en deal med henne, att om hon klarade av att göra number two på toaletten utan hjälp så skulle hon få välja något i affärn. Det var dålig tajming av henne att fixa det den här helgen och inte nästa, för vi har bara 200 euro, och dom kommer gå åt idag till bensin, mat, dricka, cigg, löstobak samt pengar till hans föräldrar!
Jag hoppas Jannika kan låna mej en slant...heh..
Känns ju elakt att säga nej till henne.
Hon ringde igår, skitsöt!
"Kan vi gå till leksaksaffärn imorgon?! För jag klarar det själv nu!!"
Skitstolt! hahaha, sjukt söt!
"Mamma ska följa med, så får jag välja ut något själv, som är till mej!" :P

Gött med långhelg! Me like!
Synd bara att det inte är löningshelg. Well. Man kan väl inte få allt här i livet ; )

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0