Storm igen!


Igår var jag på hundkurs med monstret.
En ny grupp = nya hundar = Lycan tokig!
Men han var inte så hemsk faktiskt, trodde han skulle vara värre.
På en av övningarna var han bäst av alla! hihi! Sötnosen!
Men men, nästa gång blir bättre, det känner jag på mej!
Det var lite roligare hundar i den här gruppen!
En Grand Danois, 2 st New Foundlands! Damn va stora dom är, och större ska dom bli!
En blandras mellan chow chow och rottweiler! Hua, ingen vacker hund direkt.
Ansiktet var dock superfint! Såg mer ut som en stafford. Men hon hade blå tunga, konstigt byggd kropp och chow chow svansen. Me dont like.
Well, det var inte en dålig kväll, men inte heller bra!
Bättre nästa gång! :D

Igårkväll började det blåsa rejält!
Sen kom regnet, åskan och blixtrarna. Jag trodde på allvar att rutan skulle gå sönder i sovrummet pga det kraftiga regnet! Fy satan i gatan vad det blåste och regna! Låg och väntade på att taket skulle lyfta och blåsa bort!
Ett tag va jag faktiskt tvungen att krypa tätt intill Rienk för att lugna mej lite.
Jag har lite problem med sånt där oväder ibland...
Det är ok, sålänge jag inte är själv. Men det är fortfarande lite läskigt.
Stackars Lycan låg nere själv på undervåningen..hoppas han inte brydde sej!
Han brydde sej ju inte om raketer och smällare, så man får la hoppas att "lite oväder" inte stör honom heller!

Igår va jag så himla produktiv!
Jag pluggade som faaaaaen! Jag var även ute på långpromenad i skogen med Lycan så han fick busa av sej med lite hundar. Jag tog även hand om Amanda, plus handlade åt min syster.
Sen gick jag till skogen IGEN! Phu! Inte konstigt att dagarna går fort! Man har ju saker och göra hela tiden!

Dags att göra lite frulle. Ik heb honger!!

En hälsning bara till alla goa människor som jag saknar!
OMG vad jag Saknar er!
Har tyvärr kanske dåliga nyheter...
Det kan hända att jag inte kommer till Sverige i sommar...
Men jag ska aldrig säga aldrig!
Men jag saknar er, verkligen! Satt och kolla på gamla kort i helgen.
GaH! Nostalgi! Puss på Er!

♥ Livet känns fortfarande sådär bra och härligt! Mina ben är bruna och fina,min hy blir bättre och bättre, min karl är den bästa och Lycan är min ögonsten! Wii!

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0