Snart helg!


Man måste ju tänka positivt, right?! :D
Men det är ju sant.
Ska snart iväg på en lååångpromenad med monstret, sen jobba.
När jag kommer hem är det ju nästan torsdag redan!
Woho!

Igår gick tiden bajsfort på jobbet!
Annars brukar sista timmen vara så hiiiimla seg för att det inte finns någonting att göra.
Men igår var det kaos och det tog aldrig slut på backar! Bandet var fullt och det fortsatte att komma mer och mer och mer. Men hellre det än att man får stå och vika kartonger i en timme.
Det e ganska kul och packa! Jag fick dessutom stå med Jannika sista timmen, så då kan man babbla med varann oxå! Fett najs.
Vi är fortfarande som 2 aliens på jobbet. Folk stirrar och man kan nästan höra dom tänka "där är dom igen, dom 2 konstiga systrarna från Sverige som pratar så konstigt"
H a h a !
Folk har inget liv.
Hoppas det är mycket att göra idag med. Vill ha helg nu.

När jag kom hem igår var det bara att stressa i sej middagen och sen åka iväg till hundkursen.
Inte så mycket folk denna gång, skönt!
Lycan blev trött och ofokuserad redan efter 30-40 minuter, så sista delen gick inte så bra alls.
Men jag var så himla trött oxå, han märkte säkert av det.
Well. Jag vet att han kan! :D

Ikväll ska Rienk på arbetsintervju! Gaaaaaaaaaaah jag hoppas verkligen att han får jobbet!!!
Det vore så himla grymt om han kunde jobba här i Dalfsen.
Det blir så mycket enklare och billigare om bara en av oss behöver bilen.
Dessutom kommer han må mycket bättre om han kommer ifrån sitt nuvarande jobb.
Önskar verkligen att han får detta, det skulle göra honom gott!!

Snart fyller jag år! Galet vad tiden går fort!
I år ska jag nog ta och fira det! Brukar inte direkt fira.
Men i år ska det bli party party! :D

Annars har jag inte så mycket att rapportera!
Allt rullar la på som vanligt.
Längtar så innerligt till riktig vår nu!
Det är snö och kallt här, inte lika mycket snö som i sverige dock och det är jag glad för! :D
Det verkar som det mesta e på G att smälta bort nu..
Solen skiner idag! Wii!
Ska iväg på min timmes promenad nu. Funderar på att ta en annan runda...
Men jag vet inte. Hade det varit torrt ute hade jag gått till skogen. Men inte när det är lerigt och kladdigt.
Inget skoj.
Well. Må gott folks! :D

Tjo!

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0