Så sjukt trött!


Det känns som min kropp är gjord av ojäst deg!
Fy fan så trött jag är! Vet inte varför dock. Inatt sov jag iaf 9 timmar!

Igår var det hundkurs igen.
Vi trodde att det skulle bli en helvetestimma, för Lycan va lite för busy på vägen dit och minutrarna innan vi började..
Men men! Inte då! Han va så duktig så!!
Han ska tillochmed få hoppa upp en klass! *stolt matte*
Det var roligt roligt!


I söndags fick jag ett ryck när jag såg mina bleeeeeka ben i duschen!
Kan ju inte se ut sådär, så jag börja smörja in mej med Dove Summer Glow!
Även igårkväll! Så nu börjar jag få jättefina bruna ben! Wiii!
Hoppas värmen kommer snart så man kan visa upp dom oxå ; )

Sitter och äter flottig toast med vitlöksost, skinka och vanlig ost...
Tur att man cyklar och går heeeeela dagarna! Annars hade jag varit tjock tjock nu!

Gah, känner mej så stressad!
Cyklar fram och tillbaka hela tiden med Amanda, osså till affärn, osså till posten, hem och ut med hunden, leka med honom, iväg med cykeln igen, hem och gå ut med hunden, ge honom massa uppmärksamhet, stäääääda, tvätta och diska! Sen hämta Amanda mitt i alltihopa IGEN....GAaaAAaaAAaHhhH!

Well, imorrn e det onsdag, då e det snart helg igen! :D


Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0