Plugga lite kanske?

Ja, jag borde faktiskt sätta igång med att plugga nu!
Ok att det krånglar sej med papper hit och dit för att gå i skolan, men jag har ju faktiskt 6 st läroböcker här med tillhörande CD-rom och grejjer. Jag kan plugga själv. Måste bara få arslet ur vagnen och faktiskt göra det!
Ska nog göra det idag. För idag regnar det. Det regnar jättemycket. Hua.

Igår ringde Jannika och sa att dom behöver hjälp på hennes jobb.
Dom behöver maaaassa hjälp, så jag skrev in mej på manpower och skrev där att jag vill jobba på DA (där Jannika jobbar dårå..)
Så idag ska hon prata med sin kontaktperson på Manpower och så. Eller var det på torsdag.
Skit samma. Det låter iaf som att jag säkert har ett jobb där! Fett!!
Det lät oxå som att jag kan komma in på eftermiddagen och jobba, och det vore typ grymt eftersom jag har Lycan.
Han har btw börjat komma in i puberteten nu det lilla monstret! GAH va jobbig han är på kvällarna!
Tuggar på allt, söker uppmärksamhet heeeeeela tiden, hoppar och studsar, tror att han är Boss! Suck.
Vill bara att han ska bli vuxen nu. Sisådär 3-4 år. Gah!
Hundkurs ikväll. Får la se hur det går...
Men då kommer han iaf vara trött när vi kommer hem, alltid något!

Ge mej Sol!

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0