Påskbrev från Sälen!

Igår när jag kom hem från jobbet kom grannen med ett stor kuvert!
Brevbäraren hade inte fått ner det i brevlådan och undrade om han kunde ge det till mej när jag var hemma.
Och det gjorde han, snäll som han är!
Kollade på kuvertet och såg att det var från underbara Pajas! Wiiii, vad roligt!!
Blev jättenyfiken! Sprang in och öppna det!
Då har hon skickat ett påskpaket med godis, 4 trisslotter och ett urgulligt brev!!!!
Förstår ni på en skala hur rörd jag blev?!
Helt sjukt söt!
Jag vann tyvärr inget på lotterna, to bad! Men men, är lika glad för det!
Brevet ska jag spara i all evighet, och godiset smakar gott gott gott!!
Nu väntar jag på att jag ska få lite lön så jag kan knåpa ihop ett vårpaket åt henne! hihi!
Ska bli roligt!  ;D
*saknar din pajas*
Om du läser det här vännen så, Tack igen!!!
Det var verkligen helt oväntat och alldeles jättegulligt!!! PUSS!!!!

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0