Paket från Sverige!

Idag har vi fått paket från mamma och pappa.
Dipsåser, skagenost och kaviar med mjukost! HAHA! Så underbart!
Amanda får lite kläder, godis och leksaker som vanligt.
Undrar kanske om jag får en bok oxå...kanske kommer nästa gång.
I nästa paket vet jag att jag kommer få 2 böcker (tyskungen och Ulrikas sista strid) och min kavaj som ligger kvar i Uppsala! Yeah! Najs najs.

Har precis varit ute med Lycan i skogen. Han har sprungit av sej rejält!
Så nu kan jag med gott samvete hämta Amanda och öppna paketet med henne hemma hos syster.

Det blåser fortfarande, men inte alls i samma utsträckning som igår!!
idag är det soligt och varmt! Hade varit grymt varmt om vinden kunde ta och ge sej någongång!

Fredag imorrn. Helt galet. Fy fan vad veckorna går fort!
Asså, jag lovar, det e helt sjukt! Har aldrig varit med om att tiden går så fort som den gör här.
Tror det är något speciellt med tiden här i Holland.
Planerna imorrn är att ta en lång sovmorgon!  Gött!
Sen ska jag kanske till Zwolle med Jannika och prata med pojkarna på manpower om jobb!
Yeah! Så jävla grymt om jag kunde få jobba med Nickan : )
Synd bara att det inte är Dalfsen... Suck.
Men men. Jag är absolut glad och tacksam ändå! :P
Sen vet jag inte. Allt beror på hur trött Rienk är när han kommer hem från jobbet.
Men det skulle inte förvåna mej om de vanliga människorna kommer över på kvällen och partajar till kl 6 som vanligt! Det är skoj skoj skoj! Så det får dom gärna göra! :D

Är trött idag. Hade grymt svårt att gå upp. Det kändes som jag sovit riiiktigt riktigt tungt och djupt inatt!
Då borde jag kanske vara utvilad iofs, men jag känner mej bajstrött!

Nä, nu ska jag äta ett äpple, spela lite tetris och sen hämta Trollungen i skolan!

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0