Ont i höften!

I fredags så pajja jag min höft!
Vette sjutton hur jag lyckades, men det kändes iaf som om någon högg mej med en kniv.
Det gick över efter lite massage...
Kom tillbaka litegrann på lördagen, men inte på söndagen.
Idag har jag så grymt ont!!!
Har varit på en timmes promenad med Lycan precis, och det var INTE skönt!
Så fort jag böjer mej lite framåt så gör det som värst ont. Fattar inte vad det är.
Suck.
Well. Nu ska jag iväg till Zwolle! Killen på manpower behöver kopiera mitt pass osså ska jag skriva kontrakt och få arbetsskor! hihihihi! fett me fett!!
Åkte dit igår med bilen, så jag hittar vägen! Tar 20 minuter hemifrån. Enkelt att hitta.
Yes. Kan ju inte bli bättre :P
Uj, måste rusa! Tjo!!


Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0