I am in chock!

Det e ju redan torsdag juh!
Vad hände med den här veckan?!
Tyckte jag nyss låg och myste under filten på soffan och njöt av en slö söndag, så är det helt plötsligt torsdag! Helt galet.

Idag får jag med en unge extra på lunchen!
Hennes mamma var tvungen att åka iväg med jobbet, så jag ska ha pannkakskalas klockan 12!
Har du vägarna förbi så har jag nog pannkakor så det räcker till dej med ; )

Drömde skumt inatt.
Jag och Rienk rökte weed på Ausa och Larrys balkong..
Jag tog typ ett eller två bloss så vek sej benen under mej och jag låg på golvet, stenad som en gnu!
Sen gick det över på en gång och jag var helt plötsligt med Ausa och Novis.
Sen såg jag Rienk ligga någonstans, soffan, sängen eller dylikt och han va heelt borta!
Hmm. Skumt.

Igår drömde jag jättemycket om mormor. Att hon ville göra saker nu innan hon dör!
Tror hon var ganska sjuk och så...
Lite läskigt.
Fick träffa morfar oxå! Trevligt : )

Igår kom vi fram till att vi måste lämna tillbaka fritösen till Rienks föräldrar!
Om vi har kvar den kommer vi bli så sjukt feta!!
Igår käka vi soppa, och sen snack-tallrik, som bestod utav kroketter, små söta vårrullar och pommes!
Till detta hade vi såklart 3 sorters såser att dippa i!
Grymt gott!!! Men ack vad onyttigt...


Nu har jag den där gnagande känslan i mina händer och min hjärna att jag vill sitta och skriva i evigheter, men jag vet inte om vad, eller hur jag ska börja!
Har alltid trott att jag varit sån som kan skriva, länge och bra!
Men jag tror inte det är så sant...Inte längre iaf.
Kanske är jag rädd att jag kommer avslöja för mycket om jag öppnar mitt hjärta litegrann.
Kanske skriver jag något olämpligt om jag låter hjärnan skriva fritt...
Så det är bäst jag håller tyst.
Det är bäst att jag går och gör mej en macka, häller upp ett glas multivitamin och håller tyst..
Har ju redan skrivit ett jättelångt inlägg, som säkert ingen läser iaf.

Fredag imorrn. Fy satan så najs!

Planer någon? Ingen som ska till Holland och leva loppan?!

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0