Galen helg!


Ja, jag vet inte riktigt vad som hände på vilken dag då Rienk har varit ledig Fredag-Måndag och vi har inte sovit på normala tider!
Det har blivit sena kvällar innan vi gått och lagt oss.
Kanske tillochmed fler tidiga morgnar innan vi nannat kudden!
Inte många timmars sömn..
Men vi har haft himlans trevligt måste jag säga!!
Mycket prat, öl, drinkar och vänner!
Dom här 4 dagarna har känts mycket längre! Som iaf en vecka! Så ska man helt plötsligt upp tidigt och lämna Amanda på skolan, diska, ta långpromenad med hunden och sen åka och jobba!
När jag kommer hem från jobbet måste jag stressa iväg till hundkursen! Zzzzz...
Drygt. Men men.
Eftersom måndagen var som en söndag så kommer denna vecka kännas kort!
Jobbar endast idag och imorrn, sen e det ju redan torsdag! :D
Imorrn ska Rienk på arbetsintervju!
Det är ett jobb här i Dalfsen, det vore helt perfekt!
Då kan han cykla dit så jag kan ta bilen. Så har han en timmes lunch så han kan ta ut Lycan en stund..
Vore perfa! Håll tummarna imorrn vid 20.00!

gaaah...frågan e om jag ska gå och sova en timme...vore himlans skönt..!
Så får det nog bli.
Är fortfarande sliten efter denna helg! Znark!


Kommentarer
Postat av: emma

http://enlitentax.blogg.se/1206425654_bara_att_tvla_.html
du får gärna va med o tävla

2008-03-25 @ 07:35:07
URL: http://enlitentax.blogg.se

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0