Blåsig helg!


Måndag igen! hua. Inge kul alls!
I fredags kom det över lite folk vid 11 halv 12.
Den sista personen gick kvart i 5!
Vi spelade massa playstation, babbla massa och pojkarna drack öl.
Som en vanlig fredag med andra ord!
Måste bara tillägga att jag vann alla spel vi spelade under natten! Hah!
Det började blåsa som faaaaaeeeen under natten! Blixtrar och maaassa regn!
Mys!

I lördags var det storm här. Stormen Emma!
Både jag och Rienk sa "staketet kommer gå sönder i trädgården!"
Det svajade fraaaam och tillbaaaka!
Ack så rätt vi hade! Knaaaak, sa det så va det trasigt!

Trevligt! haha, vi bara skratta.  
Blir fint med ett nytt sen! (grannen som betalar btw) haha!
Efter en stormig promenad i skogen med Lycan och Chef så hamna vi på puben som vanligt.
Denna gång var det lite andra folk där än vad det brukar vara, och vi hade så jävla roligt!!
Fy fan, jag skratta så jag fick ont i magen!
Rienk är ju lätt "gruppens" pajas! hahaha!
Sen hem och jag gjorde god kycklingröra! Yummie!
Senare åkte vi hem till Syster Yster och umgicks lite.
Sen hem igeeeen, spela massa playstation, poker och kolla film hela natten! Hade väldans trevligt!
Pratade en hel del oxå. Mys!!
Gick i säng vid halv sex...IGEN!
Inte många timmars sömn denna helg inte!

Söndagen spenderade vi i soffan med varsin filt och massa kuddar!
Playstation, filmer, chips, dip, läsk osv osv...
Så himla najs!

Idag är det hundkurs igen! Wii! Roligt!
Ska gå en timma senare än vanligt då jag måste passa Amanda till Halv 7.
Men då hamnar vi i samma grupp som en pytteliten go Rottweiler!! Sjukt söt!!
Har säkert skrivit om den här tidigare. Lilla Noah! Yeah!

Nej, dags att röka dagens första cigg, för att sen fortsätta med kaoset i köket!

Pajas, om du läser detta. Tack igen!
Du är underbar, och jag saknar dej!!!
Puss.

Kommentarer
Postat av: Staffan Hansson

Jag vill med ha blixtar och dunder.. :( va längesen det var det här.. :(

/staffan

2008-03-03 @ 09:42:26
URL: http://tossene.blogg.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0