Big Good Change!

Idag fick Rienk jobbet han suktat efter i ett par månader!
Yey! Är så himla glad för honom! Har inte sett honom såhär glad på länge!
Han får bättre betalt, han kan cykla dit och han jobbar bättre tider!
Kan ju inte bli bättre!
Nu blir det inga problem med att lösa allt med bil för mej heller, nu har jag den alldeles för mej själv : )
Så himla najs!
Han börjar om 2 veckor redan! Fett fett fett!
Jag har fått min första lön oxå! Känns asnajs!
Så ikväll firar vi med lite vänner här hemma och lite alkohol!
Blir nog en sen natt/tidig morgon! Men men, det är la fredag! :P
Imorrn blire skogspromenad med Lycan och Chef om det inte spöregnar.
Jag ska laga potatisgratäng till middag! YEY!
Med schnitzel och bönor! Hoppas den blir lyckad!
Så jäkla najs att äntligen ha ugn! Wiii!
Ska shoppa lite köksgrejjer imorrn. Ugnsformar och lite sånt smått och gott!
Bra helg. Löning och någonting att fira! hihi
Ik ben blij! (Jag är glad)
Vill verkligen gå i skolan och lära mej prata Holländska nu. Blir tokig!
Jag fattar vad dom säger, men jag kan inte svara! Jo, på engelska såklart, men det e ju inte lika kul!
Rienk har ringt runt till skolan och ett annat ställe som är ansvariga.
Då fick han veta att det kommer kosta mej 40 euro PER KVÄLL!!
40 euro för tre timmar! Det e ju helt sjukt! Måste ju finnas nåt annat sätt...
Jannika betalade endast för böckerna. Varför ska jag ruineras för då?
Så himla skumt.
Well. Jag har jobb och jag klarar mej fint. Men det vore så ballt att lära sej Holländska helt och hållet!
Då kan man snacka 3 språk lixom, det trodde jag aldrig att jag skulle göra.
Senare i livet vill jag ta upp spanskan igen, vore fett med najs att kunna! :D

Nej, dags att dra sej tillbaka till sällskapet. Kanske spela lite PS2...
Dom snackar så himla högt bara! Damn! Dom blir alldeles till sej när dom pratar om vissa saker, så dom sitter och ska överrösta varandra! Enoying!!! haha

Trevlig helg! :D
Pöss!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Låter lite snålt av dem, borde de inte vilja att ala som bor i landet ska kunna språket? Elakt och dyrt...

2008-03-29 @ 04:24:54
URL: http://selene.blogg.se

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0