Work work work.

Manpower ringde och fråga om jag kunde börja 07.30 ist för 08.30 nästa vecka.
KUL.
Trodde jag hade kommit ifrån 10½ timmars dagar när jag lämnade McDonalds.
Men tydligen inte. Människors need for skönhetsprodukter har inga gränser!!
Fy fan. Well. Alltid kul med lönen veckan efter! 30 timmar på tre dagar är ju inte helt fel. Suck.
Nä, jag e inte bitter!! Nu är det bara fredag så, det e lungan!! :D
Fast när jag vänder mej om och kikar ut i trädgården så ser jag regn, regn, regn.
Buhu!

Nä, dags att klä på sej, fixa köket och ta en runda med Lycan! Tur att jag precis köpt mej ett nytt paraflax!!


Kommentarer
Postat av: Tobbe

det tycks som jag kommer behöva göra en ny blogg då jag förlorat mitt pw till den jag har nu (iom att de bytte inloggningssida - har inte kvar mailen jag regga detta på :s)

2008-06-13 @ 13:41:50
URL: http://liquidlove.blogg.se/
Postat av: Jenny

tsss, 10½ är för töntar, riktiga donkenslavar jobbar minst tolv. varje dag... i en vecka. men jag är inte bitter.

2008-06-13 @ 16:57:05
URL: http://selene.blogg.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0