Utvilad, fredag, shopping!

Passar dom tre orden bra ihop or what?!
Min plan är nu att göra mej iordning. U know, kläder, lägga på ansiktet och lite sånt krafs.
Sen ta ut Lycan på en promenix! Sen ska jag nog klippa ner min djungel i trädgården!
Sen kommer Rienk hem och lunchar. Sen drar jag och möter Nickan!
Osså drar vi till Zwolle och letar kamera till mej!! :D
Skulle ju kunna beställa från nätet, men jag vill ha den idag!! Känna och klämma lite på den och så..
Säkert billigare på nätet, men jag bryr mej inte!
Kommer iaf använda pengar jag inte räknat med att ha! Tack kära skatteverket i vackra Sverige!

Detta känns som en toppendag! Åskan e borta och det är sol igen!
Sängen har dock gett mej lite huvudvärk....så ett piller eller två innan jag gör nåt annat vore bra!

Ha en trevlig fredag allihopa!!
Jag återkommer med rapport från Zwolle, bilder och annat krafs! ; )

Pöss!



Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0