Underläppen är oskyldig!

Nej Babbi, läppen var inte boven i dramat denna gång!
Det är ju jag som är snurrig!
Det var Rienks nycklar jag använde idag och la på bordet...
Mina låg kvar i min jacka sen igårkväll.... OOOOOOPS!
Well, dom är återfunna igen och det e najs.
Har haft nog med borttappade nycklar!
Nu ska jag göra dip! Halv nio blire the ghostwhisperer! Ingen söndag utan det programmet ju!
Ska hinna duscha oxå...
Har busat med sammanlagt...8 hundar idag!! Yeah, dogs is tha shit!! :D
Men man blir så jäkla smutsig när dom kommer leriga och sandiga och gosa...heh...

Kommentarer
Postat av: Babbi

Ok...så du är inte din underläpp då? Vems underläpp är det då vi har pratat om ???? Rienks?

förvirrad

2008-06-09 @ 02:04:10
Postat av: Jenny

Vad är det med er och nycklar?

Jag ska snickra ett nyckelskåp och ta med ner, ja det ska jag!

2008-06-09 @ 16:20:18
URL: http://selene.blogg.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0