Trollet.

Det är en tjej på jobbet som jag och Nickan kallar för trollet.
Asså. Jag är lessen, men människan är så ful, så det är synd om'na!
Asså, grejjen e den, att hon skulle kunnat se bra ut, men hon har...asså...hennes hy...
Den är för det första i en skum färg..typ...gråbrun...
Osså har hon en maaaaaaaaaaaaaassa sånadär...leverfläckar, fast stora...ser ut som feta fästingar som sitter typ öööööverallt! En dag hade hon urringad tröja, och let me just say UÄCK!
Hon har världens skummaste frisyr men det skummaste är nog hennes rumpa!
Ja, tro mej, jag har synat henne från topp till tå!
Hennes skinkor är olika stora!!! Den ena hänger mer än den andra!
Asså, stackars människa.
Till råga på allt detta så har hon någe tics för sej!
Hon rycker med hela huvvet hela tiden!
Det blir värre!! Hon har sån skum röst!!! Det går inte att förklara, men det e som att hon e på g att gå upp i falsett, men det blir lixom hest ist...damn...stackars människa..
Men hon e jättegravid och har ett barn sen innan, så någon som lärde känna henne såg väl hennes inre skönhet!
Jag kan inget säga då jag inte känner henne. Vet inte hennes namn..har aldrig pratat med henne.
Ja, juste! Hon LUKTAR oxå!! Asså, jag skämtar inte!!
Hon luktar inte svett eller så...hon luktar UNKET! Sådär som om hon inte vet hur man tvättar sina kläder eller nåt...
Det e så hemskt. Tycker så synd om henne! Herregud...

Ja, jag vet. Fan vilket ytligt inlägg, men så fort jag ser henne på jobbet så blir jag bara så...jag vet inte..
Blir nyfiken på hur hennes karl ser ut!! Tänk om båda e lika fula...
Sköna gener för ungarna...
Men gud. Förlåt.
Jag är inte sånhär egentligen. Skönheten ligger i betraktarens ögon osv...
Men den här tjejen...ehm...det e så...det e så mycket på en och samma kropp!!
Well, hon har fina ögon iaf! (som hon förstör med alldeles för mycket smink)

Gah! Make me stop!!!


Kommentarer
Postat av: Ausa

karma jonna, karma. din nya kamera kommer rama i golvet o gå sönder! jag ser det framför mig!

2008-06-05 @ 20:47:51
URL: http://ausas.blogg.se/
Postat av: Ausa

ramla ska de stå, mitt tangentbord lever loppan

2008-06-05 @ 20:48:27
URL: http://ausas.blogg.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0