Torsdag är min lördag.

Jamen...typ iaf...
Igår va sista arbetsdagen för denna jobbvecka! Mumma!!
Så idag ska jag fylla upp kylskåpet, dammsuga, diska och tvätta!
Men det går fort fort.
Lycan behöver en långis oxå.

Tillbaka till plastfrågan!!

"de e väl för att ingen (tex du) ska slita upp en deo o rolla lite under armen o sen fnissandes ställa tillbax deon kanske? ;)"

Jag fattar tanken! Men jag kan ju iaf slita upp deon och rolla lite...eftersom det e jag som måste bråka med den där förbannade plasten...!!
Well. Det fortsätter att förvirra mej, hur man kan ödsla SÅ mycket tid och pengar på en sån ONÖDIG grej som plast.
Nu pratar jag inom MITT arbete dårå. I vissa fall e plast alldeles utmärkt!! Men inte i detta.
Då är det bara ivägen. Tar tid. Hotar miljön osv....
Farligt är det ju oxå. Tänk om jag skulle snubbla i all plast och kvävas!! Hua...Ska nog kräva högre lön....


Kommentarer
Postat av: Babbi

Tja...det ger ju arbetstillfällen....;)

2008-06-19 @ 15:29:33
URL: http://babbii.blogg.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0