Svoooosch!

Den här dagen har gått så SJUKT fort!!
Hade massa att göra på jobbet så helt plötsligt var klockan kvart i sex när det kändes som den va kvart i fem!
Himla najs!! Jobbade 07.30-18, så det va skönt att det gick fort även fast det var en lång dag.

Trodde jag skulle vara bajstrött när jag kom hem då jag missa en natts sömn i lördags, men jag har haft energi till att fixa disken tillochmed! Brukar aaaaaldrig hända på vardagarna :P

JA MEN JÄVLIGT KUL INLÄGG!!

Börjar känna mej lite seg nu...snart blire sängen...men först läsa!
Har börjat med Camilla Läckbergs "Tyskungen".
Har läst alla hennes tidigare böcker och gillar dom som faen!! Men nu när jag har läst triologin om Valhalla så känns den här lite lam hittills....får se om det kickar igång snart! hehe.
Är HELT såld på Valhalla trion! Ni som inte läst dom, DO IT!

Tummen upp för dom!





Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0