Sova ut.

Tror jag behövde sova idag...heh..
Ställde klockan på 10 men kom inte upp förrns 11.
Och då var det inte lätt! Men jag var tvungen...Hua.
Känner mej lite seg. Mycket är nog pga värmen. Men men, jag klagar inte!

Igår trodde jag att det skulle vara fullt ös här! Riktigt Holländsk fotbollsanda!
Men nääääääää...
Rienk va trött och somna vid slutet av första halvlek.
Dinand dök upp när vi inte va hemma precis innan matchen, så han gick till en polare ist.
Lycan va trött efter att ha simmat i hamnen, så han låg och snarka ikapp med Rienk.
Det vara bara jag som satt och svulla chips och kollade på matchen! haha
Well, 3-0 är en bra start på EM!
Hup Holland, Hup!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Men, men... pinsamma är vad de är! Skämmes tamefan... Det är ju EM

Men du är duktig Schonna! :D

2008-06-10 @ 16:38:48
URL: http://selene.blogg.se/
Postat av: Ausa

nu e de vår tur! tror dock inte de kommer gå lika bra för oss :(

2008-06-10 @ 20:40:41
URL: http://ausas.blogg.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0