Oväder.

Inatt var det helt sjukt vad det åska och blixtra!
Varken jag eller Rienk kunde sova när det brakade loss som värst!
Ok, jag e inte den som e den...jag gillar åskoväder, om det håller sej på avstånd!
Men när det är precis ovanför huvudet så är det inte lika kul längre.
Det blixtrade varje minut, ibland mer!!
Sen ska man ju vänta på åskan och se hur långt bort den är..
Bara det att det blixtrade ungefär 5 ggr till medan åskan gick!
Ett tag trodde jag att fönstret skulle gå sönder av det tunga regnet!
Det var helt sjuuuukt! Aldrig vart med om sånt väder förut!!
Jo, kanske en gång på g till Fryshuset...
Men det här höll på längre.
Vi hörde att en blixt slog ned i någonting. Värsta knallen!!
Jag låg tätt intill Rienk medan det va som värst. Hua. Tur att jag inte var själv. Då hade jag krampaktigt kramat Lycan tills solen gått upp eller nåt! :P
Nu börjar det mullra lite igen... men det är inte i närheten tror jag.
Har haft huvudvärk sen igår runt 20-tiden pga det här dumma vädret! Uscha.
Well.
Idag är jag ledig iaf. Alltid nåt!

Kollade på Bruce Almighty igår! hahaha, så jäkla skön!!
And that's the way the cookie crumbles!

Hade en fundering på Bröllopsfesten!
Hur kommer det sej att dom enda 2 personerna som bär ceris-färgade pikét-tröjor hamnar brevid varandra bland ca 150 pers? Det var dessutom en kille och en tjej...Cerisrosa...inte laxrosa...eller grisrosa...utan...Ceris!!
Det var skumt.

Nu är Tor igång igen....han har inte varit glad dom senaste dagarna nu!
Massa åska och grejjer...buhu...
Varmt som faen, men ingen sol. Attans.

Näe, time för frulle!


Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0