Misslyckades...

Jag är blåhårig!
Damnit.
Köpte en färg som skulle skiiiiimra i blått...SKIMRA!
Men i visst ljus, typ hissen hos syrran och i badrummet så e jag BLÅHÅRIG!
Ser ut som nån jäkla fjortispunkare eller nåt...
Suck.
Får hoppas det blåa går ner efter nån tvätt eller två.
Annars blir det ny färg på torsdag och då väljer jag inte blå/svart eller lila/svart.
Nej, då jäklar ska det vara SOTSVART och inget annat!
Bilder på mitt smurfhuvud kommer imorrn.

Annars har jag haft en grymt rolig kväll på bröllopsfesten!
Träffade typ alla Rienks arbetskamrater och chefer hit och dit.
Bra band som spela, nice service, trevligt folk, skön stämning!
Fett fett!
På vägen hem så va det blixtoväder. Det är det fortfarande.
Skojar inte när jag säger att det blixtrade varannan minut! Heeelt galet!
Osså hällregn på det. Najs.

Hittade btw ett par skor idag som e grymt snygga!!
Slänger upp en bild imorrn om någon orkar bry sej.
Själv är jag bara överlycklig över att jag faktiskt kunde köpa ett par skor!
Shoppade mej själv en kockkniv oxå...och en parfym till Rienk... :P

Nu ska jag sova! Natti!

Kommentarer
Postat av: Ausa

haha verkar vara inte-färga-håret-veckan. Malins hår blev grön-grått när hon skulle färga! Hon fick gå til frissan o fixa till det för över 1000 spänn! Jag ska nog inte färga på ett tag :P

2008-06-01 @ 11:25:11
URL: http://ausas.blogg.se/
Postat av: Babbi

Fina amerikanska rika damer har blått hår...need I say more ;)

Sotsvart? Riktigt svart skimrar i blått i visst ljussken, du, hahaha...

Nä...behåll ditt blåa och lägg in några rosa och violetta slingor som grädde på moset!

Åh...åskväder, va trevligt! Här är det sol sol sol sol...hela långa dagen...25+ i skuggan. Inte helt fel det heller.

På fredag måste du hissa svenska flaggan, om du har nån..då är det sv nationaldag.

Shit...nu vet jag...lägg i lite gula slingor i håret till det blå!

Jag är så clever, eller hur?

Ska bli skoj att se dina bilder på hår och skor.

Kram

2008-06-01 @ 12:15:24

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0