Lugnat mej.

Nu har jag lugnat mej från kvällens match.
Har fått klagomål på mitt senaste inlägg och vill bara förtydliga mej lite.
Jag tippade 2-1 till spanien, så det e inte så att jag är förvånad eller så över resultet!
Spanien e ett bra lag, det vet väl alla.
Bara det att jag tyckte Sverige kunde gjort bättre ifrån sej! Varit lite mer aggressiva och hungriga på bollen!
Spanjorerna passade till varann hej vilt nära mål utan någon bröt dom eller jaga på bollen!
Osså det där sabla målet i slutet, sista sekunderna...vafaaaan!
Tre gula tröjor + isaksson och spanien får iaf in bollen med EN gubbe!!
Nä, tycker Grabbarna får ta och tuffa till sej lite.

Det är det som e så underbart med att ha en blogg. Man får tycka och tänka vafan man vill!! HAHA!

Chips och dip väntar på soffan.

Imorrn ska vi åka och hämta en fåtölj som Rienk hitta på nätet. (typ Blocket...)
En sån stor fet skinnfåtölj som man fälla upp fotstöd på! Nahaaaajs!
Vi har veeeerkligen inte plats för en sån egentligen, men min envisa karl bryr sej inte.
Så wtf. Den får väl stå där...i väntan på större boende...! :P

Kommentarer
Postat av: Babbi

Kejrå :)



Sån fåtölj vill jag också ha!! Megasköna...

2008-06-15 @ 13:45:35
Postat av: Jenny

David Villa har gjort fyra mål, på två matcher i EM. Inte precis vem som helst som petar in den där bollen. Killen är född målgörare.

2008-06-15 @ 13:55:26
URL: http://selene.blogg.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0