Lugn lördag och regnig söndag.

Igår var det lugna gatan här hemma!
Soffan och teven var våra bästa vänner. Jag satt och läste "Saga" från halv elva till 12 eller nåt sånt...
Sen somna vi vid halv ett - ett! Himla skönt!
Hämtade fåtöljen idag! Himla najs stol måste jag säga!!
Skinnet under baken är väldans slitet men det gör mej inte ett dugg.
10 euro! Och man kan ligga i den! Såndär "Chandler och Joey-Stol" :D
Den fick plats bättre än vad jag trodde, men vi behöver verkligen ett större hus...
Vårat vardagsrum är bara fyllt med dörrar!! Inga tomma ytor att ha skåp och sånt....suck..

Well. Det va ett jävla gnällande om mina fotbollsinlägg!
Jag skiter väl i att Spanien e så himla bra osv. I KNOW!
Jag e inte IQ-befriad. Jag säger bara att Sverige kunde varit lite mer aaaaaggroooooo.
Jaja, skit samma. Det e ju bara fotboll.

Nu ska jag slöa! Namnam!

Kommentarer
Postat av: Ausa

hahaha men du ville väl ha lite respons på bloggen din svenne :P

2008-06-15 @ 17:07:00
URL: http://ausas.blogg.se/
Postat av: Jenny

Bara fotboll... bara fotboll!?!??!

Jonna, du begår mitt liv!

2008-06-15 @ 20:36:07
URL: http://selene.blogg.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0