Kamera!

Woooho!
Det tog mej 5 minuter från att jag gick in i affären, hitta en kamera och betalade! Haha!
Ok, kanske 7 minuter...Men lätt ett rekord tror jag! :D
Det blev en Sony Cybershot DSC-W110!
Jag troooor det e en likadan jag hade i uppsala...eller om det här är modellen efter...
Men den e perfa! 7,2 Megapixlar, 4 ggr optisk zoom, stor lcd-skärm (2,5") osså fick jag 4 GB minne till!!
Och en väska!! FETT! Allting för 200 euro! Fett fett fett!



Jag är glad glad glad! :D

Ja juste! Jag använde ju mitt svenska VISA kort eftersom skattepengarna kom in på det kontot.
Bara det att jag har ju inte använt det kortet sen i november, så jag har ju förträngt koden!!
Fick panik vid stationen då jag insåg att jag inte kunde koden!
Som tur va behövde jag ingen kod dårå...kan ju bara skriva under och så...Phu!!
Lucky me! :D





Kommentarer
Postat av: Babbi

Läbbigt lik min...fast den är svart och är en W55 men oxå med 7,2mp. Den är fin du...så ut med dig och ta lite bilder nu!! :D

2008-06-07 @ 15:10:45
Postat av: Ausa

ja passa på o ta bilder nu innan min vision uppenbarar sig!

2008-06-07 @ 17:53:18
URL: http://ausas.blogg.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0