Jävla sopor!!!

Asså, vafan!!! Jag är inte nåt fotbollsfan direkt och kollar inte ofta på fotboll.
Men jag e inte helt bakom flötet och den här jävla matchen Sverige spela va ju så pinsam!!!
Dom spela ju som en påse skit och domarn verkade ha hasch i pipan.
Grabbarna stod ju bara och glodde medan spanjoerna passa hej vilt till varann i sveriges straffområde.
Så fort Sverige hade bollen i Spaniens straffområde så var det ju minst tre man där och tog bort bollen!
Hua. Pinsamt. Inte en enda jävla hörna fick dom heller!!


Nä, tacka vet jag Holland!! Ska nog heja på dom på heltid nu.
Så det så.

Kommentarer
Postat av: Ausa

hurrududu! dom spelade inte alls dåligt. spanien e ju bra ju, jag hade lätt väntat mig en förlust, så att spela oavgjort ända in i sista minuten tycker jag inte va illa pinkat. du vet väl att sverige blev rankat som sämsta laget i hela em? nänä jonna, spanien e bra o sverige gjorde en bra match! punkt slut din fisk

2008-06-14 @ 20:54:22
URL: http://ausas.blogg.se/
Postat av: Babbi

Eller hur Åsa...jäla Jonna...komma här å spela allan...doh! ;)

2008-06-14 @ 21:05:44
Postat av: Jenny

Måste ju ändå tills viss del hålla med föregående talare här. Att Sverige överhuvudtaget skapade något mot ett Spanien som är så bra som de är just nu är imponerande. Att sedan Lagerbäck väntade för länge med byten är synd, men att se honom våga spela så offensivt är fantastiskt.

Sverige gjorde en bra match, INGEN förväntade sig att de sklle ha något att ge mot Spanien vi skulle inte ha poäng från den här matchen. Ändå var vi så nära. Det sura är ju just att de stod emot så länge trots att Spanien var överlägsna i andra halvlek. Hade målet kommit 20 minter tidigare hade det inte vart lika bittert. Så det så! ;D

2008-06-15 @ 13:54:12
URL: http://selene.blogg.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0