Härliga Fredag!

Idag har det verkligen varit toppen!
Jag har städat och tvättat!
Jag har varit i centrum med syster yster och jag hittade 2 blommor till mitt lilla tråkiga köksfönster!
Yeah! Svarta krukor till. Himlans fint :D
Jag har fått mitt fredagskaffe och vädret ändrade sej till soligt och varmt!
Kan ju knappast bli bättre ; )
Köttfärssåsen står och puttrar på spisen och snart ska jag hämta karln min!
Vi ska till Formido (typ Bauhaus) och kolla in lite hyllor och sånt som vi behöver!
Ska nog fixa till toan oxå, hitta någon snygg matta och lite tillbehör!
Rooooligt!

Imorrn ska syster yster tatuera sej den jäveln!! Så jag måste sitta barnvakt från 07.30...Zzz...
Men vad gör man inte?! Får ta igen det om några år när jag sitter med en liten knodd!
HIHI! ;D

Tjooooo!!

Kommentarer
Postat av: Babbi

Ooooh så kul att skaffa lite nytt...här har Jula öppnat en affär, ska ner dit idag och se om dom har nåt spännande.Här är jättestora moln lite gråa men jag tror inte det blir nåt regn...det får det inte bli eftersom Babbi ska ut med pluskan!

Svarta krukor ÄR snyggt...ser liksom lite elegant ut...

2008-06-28 @ 11:07:03
URL: http://babbii.blogg.se/
Postat av: Jenny

Nej, rosa unga är onormalt och galet farligt ;P

Sa jag det förresten, att enda semestern jag får kvar är den när jag kommer ner till dig. Blir bara någon dag kortare än jag tänkt. Så du inte räknar bort mig ;D

2008-06-28 @ 12:43:48
URL: http://selene.blogg.se/
Postat av: Ausa

några år? men jonna då

2008-06-28 @ 16:03:04
URL: http://ausas.blogg.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0