Bröllop och graviditet!

Ja, mycket på ett dygn måste jag säga! haha!
Igår satt vi och lyssna på folk som spelar Tin Whistle, på youtube!
Det är ju så jäkla coolt instrument!
Både jag och Rienk sa att vi ska ha någon som spelar det på vårat bröllop!!
Lätt!! Satt med gåshud på armarna och i nacken båda två här! Mumma!
Sen imorse så drömde jag att jag var Gravid!
Hade en rund, söt liten mage!! Eller...liten och liten.
Var väl kanske i 5:e eller 6:e månaden!
Var hemma hos Ausa och grejjer...Det var trevligt!
Kommer ihåg att bebisen låg lite till vänster, betyder det nåt? haha!

Men men, det får vänta några år till!! Sorry! ; )
Rienk har sagt att när han e 30 vill han ha barn. Det blir perfa!
Då e jag 25.
26½....typ..! Vill ha ett vårbarn iofs....så det blir ganska precis 26. Fan. Det e ju inte långt kvar juh!!
Uj uj uj. well. Jag hoppas på tvillingar!!! Då skulle jag bli glad!!
Jag VET, sjukt mycket jobb!! Men lite najs och ha det gjort på samma gång. Alla sena nätter och jobbiga dagar.
Slippa göra om det! Hellre extra jobbigt en gång!
En kille och en tjej. Fan, man borde kunna fylla i ett formulär!

*Tvillingar
*Pojke och flicka
*Rienks leende, Jannikas ögon, mina öron.
*Rienks sportande, min musikalitet

Osv osv. Skulle va perfekt ; )

Nä, måste äta. Frukost is tha shit!

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0