Uppskattning.


Jag blir så irriterad på min karl ibland! GAH!
Man försöker hålla huset rent och städat så gått det går.
Igår dammsög jag, våttorka, städa toan, dörrarna, tvättade, diskade!
När han kommer hem och jag meddelar detta till honom (mest om dörrarna) så säger han "ja, dom va ganska smutsiga...som den här!" och pekar på den enda dörren som jag inte gjorde.
Men suck...
Sådär e det jämt.
Jag kan storstäda köket så det blänker men glömma salt och peppar burkarna på bänken.
Då får man höra "varför glömmer du ALLTID att ta bort kryddorna efter dej?"

Blä. Blir så trött.

Lite uppskattning vore ju inte helt fel. Jag hatar och städa, men jag har tagit på mej det ansvaret för att han jobbar mer än mej. Fine, det e lugnt. Jag vill ändå göra allt på mitt sätt.
Men hur svårt kan det vara att säga "tack älskling, vad fint det ser ut!"

Jag har btw tagit upp detta med honom, men jag vet inte om han "glömmer" bort det eller rent av skiter i det.
Well. Han får fan ta och ändra på sej för det e så jävla tråkigt att han bara ser alla fel.
Alla små grejjer som jag inte orkade städa eller rent av missade.



Men men, jag älskar honom ändå! Han e bäst!
Vi alla har våra sidor...jag är nog inte den lättaste att leva med heller. *veta*

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0