Tips på Hårprodukter!


Kollade precis kontot och förväntade mej en pisslön och låga siffror på datorskärmen.
Jobbade bara en dag förra veckan, plus en timma på måndagen innan dom skicka hem mej.
Ändå fick jag 138 euro i lön och jag har dessutom varit sparsam med förra veckans lön så nu har jag 265 euro på kontot!
Pengar jag inte alls trodde jag skulle ha! Himlans trevligt måste jag ju säga!!! :D

När jag stod och jobba idag börja jag tänka på mitt hår!
Att jag ska få ny färg och frisyr på lördag. Då måste det ju vara dags att börja ta hand om det ordentligt!
Så jag ska köpa Loreals elvive schampoo och balsam för färgat hår tror jag..
Osså en spray från Gliss Kur, samt en sorts hårolja eller liknande.
När man ser innehållet i flaskan ser det ut som en gul sörja blandat med sperma! Inte så tilltalande, men jag tror den är bra! Kanske man ska köpa schampoo och balsam från Gliss Kur oxå? Så allt är samma...?

Någon som har testat Gliss Kur's produkter??
Jag packar dom varje dag på jobbet och blir så sugen på att prova dom.
Mitt hår e ju gaaaaanska slitet va, så det kan ju behövas.
Tips på nåt annat märke kanske som e bra för håret?

John Frieda vet jag är bra, men det e ju lite väääääääl och betala sånna pengar när det finns bra märken som e billigare.....Eller hur?

Så, tips på bra märken! Come On!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Frucits for life! Fast ingen annan än jag som verkar gilla det så kanske inte ska rekomendera det ;D

2008-07-16 @ 22:27:11
URL: http://selene.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag menade såklart Fructis och innet nytt spännande märke :P

2008-07-16 @ 22:27:47
URL: http://selene.blogg.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0