Supernintendo!!

Haha, ja ikväll ska vi tydligen har SuperMarioKart tävling hemma hos Dinand!!
Fett kul! Har inte spelat supernintendo sen jag var hemma hos Bumbi på hans födelsedag!
"Å vem e Buuuumbi?" sitter ni och frågar er själva! (Förutom Ausa som vet vem det är och som var med denna dag i nynäs)
Han är en gammal bekant till mej och Ausa som har älgen Helge tatuerad på ena överarmen!
Well, detta var....ehm...Hjälp Ausa...2000? Tror det...För vi va på Docklands samma år...Sen nyår...
Ehm...Då blir det ju 2001 ja! Just så.

IALLAFALL.....så var det väldigt länge sen. Ska bli kul!
I vanliga fall när vi spelar tevespel, grabbarna och jag så vinner jag alltid! För vi spelar på mitt ps2 med mina spel som jag kan spela i sömnen typ.
Men Mariokart har jag inte spelat på säkert 6 år! Och jag har aldrig spelat det på Supernintendo, så jag kommer förlora FETT!!! moahahahahaha!

Men jävligt intressant inlägg iaf. Känner mej så kultiverad och intellektuell!

Dags att städa! Ser ut som en svinstia här efter grabbarnas besök igår! Buhuuu...

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0