Sötaste Karln!

Svärföräldrarna är på semester, så nu måste Rienk fixa middag åt oss efter jobbet! hihihi!
Ja, vi äter mat från hans föräldrar när båda jobbar för jag kommer hem så jäkla sent osv osv osv.
Idag när jag kom hem hade han varit och handlat och kom ihåg allt jag bad om!
Han hade maten på spisen när jag klev innanför dörren! Gulash med potatis! ASGOTT!!
Som värsta goda köttgrytan! Ok, gulashen va ju såklart en såndär färdig, men jag e så stolt över min söta karl!
Han vet inte ens hur man kokar pasta så det var en suprise att det smakade så bra som det gjorde!
Mätt är jag, 1½ timme och en liten promenad senare!
Får se vad han suprisar med imorrn! : )
Detta är nyttigt för honom. Lära sej grunderna i matlagning. Typ koka potatis, pasta, ris osv.
Det borde fan alla över 15 år kunna tycker jag!! :P

Dags för disk och dush! Dom 2 heta D:na!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Och som jag längtar!

Ja, det får helt enkelt bli så. Sluta medsnuset, hrm, Patrik kommer INTE bli glad ;D

2008-07-14 @ 20:32:06
URL: http://selene.blogg.se/
Postat av: Babbi

Va najs...han kanske kan fortsätta med det..bli kock eller nåt hemma ;)

Säg det till honom och om han inte vill så hotar du med att han får SOVA på nätterna hädanefter ;)

2008-07-15 @ 20:04:37
URL: http://babbis.bloggagratis.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0