Skön känsla!


När jag åkte hem från hundkursen nu ikväll fick jag ett såndär underbar känsla i kroppen!
En såndär lugn, skön, fridfull känsla!
Himlen va otroligt vacker med stora dramatiska moln.
Radion spelade perfekt skön sommarmusik och vyerna var så vackra!
Hästar med föl, kor och kalvar, söta små hus, träddungar mitt på en grön åker.
Åkte igenom en massa alleér med höga vackra träd i lugn fart. Stressade inte alls trots att jag var själv på en lååång raksträcka. Rökte en cigg och bara njöt av naturen! Hur mysigt som helst!

Väl hemma var jag hungrig, som vanligt.
Gjorde min champinjonröra som jag bara äääälskar!!

Skiva champinjoer, stek i maaassa smör! ;D
Salt och svartpeppar.
Släng i en klick philadelphia naturell och rör om tills det är en härlig smet! Typ en minut eller nåt bara...
Asså, det är SÅ himla gott!!! Tomat e ett gott tillbehör till! Men gott att bara äta som det är!
Eller som tillbehör till biffen en fredagskväll! ; )
Asså, champinjoner skulle man ju kunna leva på! *dregla*
Måste köpa mer imorrn....MMmMmMmmm.....


Kommentarer
Postat av: Babbi

Låter gott, det måste jag testa...

2008-07-09 @ 00:37:06
URL: http://babbis.bloggagratis.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0