Ny Frisyr, HJÄLP MEJ!


Ja, jag ska klippa mej ganska snart och jag sitter och försöker hitta en frisyr jag vill ha!

Inne på www.frilla.se så hitta jag några bilder på ett gäng frisyrer som jag kan tänka mej.
Inte exakt som jag vill ha det kanske...Mer inspirations-bilder so to speak!

Så, hjälp mej nu.

Frisyr nr 1:


Frisyr nr 2: Gillar mest luggen på denna.


Frisyr nr 3: Fast den här lägger jag mest upp för att hon e så jäkla snygg! haha!


Frisyr nr 4:


Ok, ni fattar grejjen huh? Jag vill ha lugg..och..ja..lite rufs, volym, krejsy...

Sen är ju den stora jäkla frågan: VILKEN FÄRG??
Jag tänker inte ta svart igen då det alltid blir brunt för mej upptill på bara ett par dagar...
Ser inte snyggt ut!
Blondt kanske? Njae...Jag vet inte om jag vill vara SÅ extrem än. Kanske till hösten.
Funderar på mörkt med ljusa slingor...men det e inte så spännande.
Kanske ljust med mörka slingor?
Hur extrem ska jag vara? Fan, detta e inte lätt! Snälla hjälp mej!!

Kommentarer
Postat av: Ausa

3an e helt klart coolast, frågan e om man orkar fixa till det varje morgon så de blir snyggt :P

ang färg.. go extrem, vafan, du kan alltid färga om det, testa nåt nytt! kanske blondt skulle va snyggt, det vet du inte förrens du provat :) va e de värsta som kan hända :P blir de fult färgar du om, blir det snyggt så e du skitsnygg :)

2008-07-12 @ 20:53:20
URL: http://ausas.blogg.se/
Postat av: Anonym

tvåan är helt klart snyggast och skulle passa till ditt ansikte

2008-07-13 @ 10:59:24
Postat av: Babbi

"2:an passar nog dig bäst!

2008-07-16 @ 14:28:28
URL: http://babbis.bloggagratis.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0