Lugn lugn lugn fredag....

Fan, jag e inte van att ta det såhär lugnt en fredagkväll!! Helt galet!
Gjorde värsta goda middagen och sen har vi bara legat på soffan och glott på teve.
Jag läste en stund tillochmed!! Har precis börjat på Camilla Läckbergs "Tyskungen". Har nästan läst ut den!
Sjukt spännande! :D
Ja...thats it...har suttit i fåtöljen och bara...slöat...!
Kollat på Dodgeball. Sjukt kul film! :P
För en halvtimma sen kom en av Rienks polare över. Dom sitter och babblar på soffan med en varsin öl.
När han går ska vi nog sova!
Vad hände där lixom?! Det är fredag och det är inte party party! Helt galet.
Känner mej lite rastlös faktiskt...
Imorrn ska Rienk till en polare och lägga golv, klockan NIO på morronen! ZZzzz...
Så det blir absolut tidig kväll för honom.
För mej med antagligen. Well. Det är väl nyttigt att lägga sej tidigt för en gångs skull.

Vi har kommit fram till att det inte blir någon möhippa för min del.
Det kommer kosta runt 125 euro...För EN kväll bara! Det är inte värt det! Vi har inte dom pengarna.
Och helgen efter det kommer Schennii, och helgen efter det ska vi på Decibel Outdoor och helgen efter det är det polarens bröllop! Osså ska dom ha bröllopspresent osv...
Nä, då skippar jag nog möhippan om det ska va så dyrt.
Synd dock eftersom dom hyrt in en strippa! hahaha!
Nä, men det hade varit kul då jag aldrig varit på möhippa förut...

Kommentarer
Postat av: Babbi

Rienk kan väl strippa för dig?????

Blir billigt och bra ;)

2008-07-12 @ 02:53:03
URL: http://babbis.bloggagratis.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0