Lördagen går i förändringens tecken.

Ikväll ska jag bli med ny frisyr och hårfärg! Himla spännande!!

Igår åkte vi till centrum där det var nåt jippo med öltält och musik.
Bara det att ölen var Grolsch, vilket tydligen är en av den vidrigaste ölen i Holland enligt min karl.
Musiken som spelades var Holländsk...typ...Dansband eller nåt! Fyyy fan!
Vi gick till puben och aaalla va där. Bara det att vi satt utomhus och vädret var Mulet, regn då och då och runt 16 grader.
Vi bestämde oss för att åka hem till värmen och Lycan ist!
Rob kom över vid halv 2.. (varför så jäkla sen varje gång?!)
Jag gick och la mej halv 4...läste en timme när en kanonfull Rienk kom upp.
Han va inte odräglig, mest söt! hahaha! Han får dom roligaste ögonen när han e full!

Well. Trött idag! Vakna vid halv 12 av törst!! Rienk ger mej vattnet som står på hans sida, jag frågade hur gammalt det var och han sa "from yesterday"..
"Yeah right! Dont lie! Its from last week, right?!" Svarade jag då..
Eftersom vattnet var i flaska med kork så tänkte jag att det kan ju inte vara så farligt att dricka det...
BLUUUÄÄÄÄÄRRRRGGGHHH!!! (för övrigt ett grymt bra ord....)
Det var som att dricka blomjord!!! Jag spottade ut i det ett glas som stod på nattduksbordet!
Fy fan! Och Rienk bara skratta den jäkeln!! haha, damnit.

Måste dammsuga igen. Hundjäveln (läs mammas hjärta) hårar ju som en jag vet inte vad!!
Dammsög igår och nu är golvet som en heltäckningsmatta igen!! Ändå borstar jag honom regelbundet...
Vafan!

Nä, först ska jag ta en dusch och klä på mej så jag vaknar till liv!!
Imorrn kommer bilder på mitt nya, rödhåriga, jag! :D

Kommentarer
Postat av: Babbi

Pröva att dammsuga Lycan...om han inte är rädd för den alltså!

2008-07-19 @ 15:06:30
URL: http://babbilina.blogg.se/
Postat av: Ausa

jag vill se jag vill se jag vill se

2008-07-19 @ 20:11:27
URL: http://ausas.blogg.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0