Kräk i sängen!

Låg och drömde värsta balla drömmen när jag vaknar av att Lycan ligger och hulkar i sängen och jag hinner inte putta ner honom! Suck! Sen får jag ner honom på golvet, då går han vidare till heltäckningsmattan i nästa rum och kräks lite till!!
Damnit!! Han sover nästan ALDRIG i sängen!! Men nu..idag...ja då måste han kräkas...
Ok, jag bryr mej inte så mycket, det va bara slem iaf...
Men VARFÖR kräks han för?
Är det för att han tuggar i sej gräs som en annan kossa gör eller e det nåt fel....?
Han äter ju typ allt i gräs och växt-väg så jag hoppas det är därför..

Jag drömde att jag byggde på min tatuering på armen. Jag ville ha mer snirklig tribal runt fjärilen..
Det slutade med att killen typ tog bort fjärilen och la dit nåt tv-spels inspirerat mönster...eller nåt...
Det såg förjävlig ut!! En fyrkant på armen med nåt plattforms-spels-grej....
Hua. Inte snyggt.

Men oj oj oj vad jag vill gadda mej!! Syrran och hennes kille kom in på puben i lördags och skulle hämta Amanda..
Båda va alldeles nygaddade med plastfolie och tejp på sej! *vill ossååååååå*
Jag vill vinna massa pengar så att Rienk äntligen kan få sin tattoo som han har suktat efter så länge!
Men vilken av alla grejjer ska jag göra först?
Jag funderar på solen....den har jag velat ha så jäkla länge! mmmMMmMmmm.....vill...vill...vill...

Kommentarer
Postat av: Babbi

Hundar är ju kända för att äta allt som kommer i deras väg...så att ge sig på en gissning vad han ätit är som att spela på roulette....

Brorsans hund fick en gång syn på en blodig (intorkat) gipsbit. Den käka hon upp på nolltid :(

2008-07-04 @ 11:03:29
URL: http://babbis.bloggagratis.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0