Ingen respons.

Här skriver jag finally om något vettigt, viktigt och seriöst!
Men får ingen respons...det e ju knäppt!
Det jag skrev i förra inlägget är SANT! Det händer i Stockholm, just precis nu!

Well, vad kan lilla jag göra som sitter 150 mil bort?! Nada!!
Kan bara sitta och hoppas att han överlever denna process....
Hoppas att rättvisan träder fram och slänger Bitchen bakom lås och bom!

Det är konstigt att 2 personer i min omgivning som står mej nära har råkat ut för fysisk och psykisk misshandel av sin partner! Vad är oddsen? Är det så stor risk att råka ut för det?
Är det så lätt att bli hjärntvättad så att man stannar hos den här personen?

Det är sånthär, plus allt annat våld och skit som pågår där ute som gör att jag blir skeptisk till att skaffa barn.
Vill jag verkligen sätta ett barn till världen där flickor och pojkar blir våldtagna, bortrövade, utnyttjade?
Där tonåringar hugger ner varann på gatorna och börjar snorta amfetamin redan vid 14 års ålder?
Där ingen tar hänsyn till miljön och dom flesta djurarter håller på att dö ut?
Där terrorattacker är en del av vardagen och där folk krigar bara för att någon annan tror på en annan gud?

Näe, då tar jag hellre hand om djur som behöver hjälp..
Starta något center för hundar och katter kanske.
Vad är det för nytta med att sätta ett barn till världen om det enda jag måste göra som förälder är att oroa mej?!
Man är inte säker någonstans, och det blir värre och värre för var dag som går.

Kommentarer
Postat av: Babbi

hehe...jag fick inte heller nån reaktion när jag skrev om det...kanske det är för "jobbigt" för folk för att dom ska våga eller orka reagera på det!

Jo samhället har förändrats mycket...och det blir nog värre tyvärr....går jag ut kvällstid så har jag faktiskt en ganska stor fällkniv med mig...utifall att...sjukt, eller hur?

2008-07-05 @ 01:32:10
URL: http://babbis.bloggagratis.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0