Fy fan vilken baksmälla..!

Jag har aldrig mått så dåligt dagen efter som idag!
Imorse efter några timmars sömn gick jag ner för att fräscha upp mej lite...typ borsta tänderna och så...
Det slutade med att jag satt på badrumsgolvet och mådde så jäkla illa! Trodde jag va tvungen att spy i duschen!
Jag kryper till toan där jag sen somnar på golvet! Hade min morgonrock som kudde...
Våran toalett är INTE stor! Jag fattar inte riktigt hur jag fick plats där...hmmm..
Well, jag spydde aldrig! Alltid nåt! Fast nu såhär i efterhand så önskar jag nog att jag hade gjort det.
Jag vakna av att Rienk banka på dörren och undrade vad jag hade för mej.
Med risk för att dö av mitt eget kallsvett på soffan med en alldeles för varm morgonrock så krälade jag upp för trappan för att ta på mej bättre kläder. Det slutade med att jag somnade i sängen ett par timmar. Det behövdes!
Fyyyyyyy va dåligt jag har mått!! Men jag tror det var värt det! hahahaha!
Rob kom över igår, sen ramla Dinand in och slutligen René!
Himla onyktert vart det iaf! hua!
Men skönt att det inte var ikväll, för då hade söndagen gått förbi alldeles för fort och då hade man vart tvungen att jobba dagen efter! Imorrn kommer man vara fit for fight igen, så då kommer måndagen kännas lättare. Najs.

Vi gick till en polare som hade grillparty. Men jag var tvungen att lämna då jag inte kände mej så party party.
Ska la möta upp Rienk sen när han känner för att komma hem.
Fan, jag ville verkligen vara där! Alla var där! Men jag mår bättre av att bara ligga ner i soffan och slöa med en flaska vitaminmix! :D
Well. Det va värt det! Hade himlans kul igår/inatt!
Nu ska jag göra mej ett par varma mackor med ost och champinjoner! Yummie!!

Kommentarer
Postat av: Babbi

Hua stackers dig...jag känner verkligen med dig.

Så var det för mig sist. Vi var hos kompisar och jag satt på deras mugg på golvet och mådde pyton. Till sist raglade jag in och slängde mig i deras dubbelsäng där jag slocknade! Sen var jag kass hela nästa dag! skakar på huvudet...never again... fast så tänker man väl alltid.

2008-07-06 @ 19:32:10
URL: http://babbis.bloggagratis.se/
Postat av: Ausa

ja körde en sån där förra veckan oxå när jag va hos olle o therese. fyfan, kräktes när jag kom hem och hela dan efter va helt wasted, mådde verkligen skit. nä, minst ett år till nästa gång de blir så där illa :P

2008-07-06 @ 22:10:24
URL: http://ausas.blogg.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0