Det ballaste ovädret ever!!


Det är ju så jäkla typiskt.
Den ENDA gången jag INTE har kameran i väskan så hamna man i det fetaste blixtovädret ever!
Det var det ballaste jag sett nånsin!
Det blixtrade heeeeela tiden! Stora feta, knallrosa blixtrar!
Vi stanna med bilen vid ett gäng åkrar och satt där i typ...en halvtimme eller nåt och bara titta!
Det va så jäkla mäktigt!
Vi åkte hem från Zwolle så PANG kom det värsta regnet! Kunde inte ens köra bilen, så vi va tvungna att stanna en stund innan vi kunde åka vidare.
Sen hamna stanna vi vid åkrarna och kollade där.
Mumma vad läckert!
När vi kom hem och jag hade kameran så blixtra det bara när jag INTE filma såklart.
Nu är batterierna slut och jag har gett upp.
Läckert var det iaf : )

Nu blire nog en filmelefilm!

Tjoho!

Kommentarer
Postat av: Babbi

Åh va avis jag blir...jag som älsker åska och blixtar. Nog äre väl typiskt att man inte ska kunna få en megatuff bild på sånt oväder?!

2008-07-27 @ 01:33:36
URL: http://babbilina.blogg.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0