Blir sugen...

på att göra om min blogg igen! GAH!
Orkar jag? Asså, jag fattar ju typ ingenting av det här. Jag ändrar ju bara allt enkelt...
Jag vill ha en större header! Schennii, du har ju värsta feta headern juh. Hur gör du?
Önskar jag va grym i photoshop oxå. Buhu.

Mycket jag önskar.

Gjorde iaf om Alexandras blogg.
Inget jag e mäkta stolt över då jag har gjort typ samma som på min egen blogg!
Bara annan header och andra färger...hehe..
Men jag hade inte så mycket fantasi idag!
Men det e ju lite roligare än "Retro Red" som innan :P

Jag fick faktiskt arslet ur vagnen och städade bilen idag!!
Damn, det behövde kan jag ju säga!! Phu!!
Att man inte framkallat någon sorts damm/hundhårs/smuts i allmänt allergi är för mej en gåta!

Snart dags för pannkakor åt mej och lilltjejen. Sen hämta syster yster på jobbet.

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0