3 dagars bakfylla?

Nä, det kan väl inte vara så jävla illa att jag fortfarande e bakis?
Dom skicka iaf hem mej från jobbet idag då jag va kritvit i ansiktet och inte kunde stå mer än ett par minuter, annars va jag nära på att svimma. Mår illa, kramper i magen, yr.... Blä! Mår ganska skit!
Kanske va nåt som va på g i kroppen och sen efter fredagen så var det lätt att bryta ut?
Who knows! För jag har då aldrig varit bakis i 3 dagar förut! :P

Well, jag klagar inte. Pretty nice att vara hemma på måndagen såhär.
Men jag hoppas jag mår bättre imorrn. Jag måste jobba den här veckan så man får in lite cash!
Lycans ögonoperation kostar mellan 200 och 300 euro!! *gaaah*
Inte för att det spelar någon roll vad det kostar, det får ju lösa sej! Men det e så drygt att man måste betala och SEN prata med försäkringsbolaget och så....kan man inte ringa dom först och få dom att betala på en gång?
Jag har ingen aning om hur det fungerar det där. Suck.
Well. Han måste få sina ögon fixade, vill inte ha en blind hund!

Nu ska jag lägga mej på soffan en stund. Zzzz....

Kommentarer
Postat av: Ausa

ujuj, ja ibland håller skiten i sig! jobbigt med dyra operationer, men va gör man inte för dom små liven. men fortfarande e de ju inte skoj

2008-07-08 @ 10:15:24
URL: http://ausas.blogg.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0