Yesterday..

Jag var pa puben 10.08 med Jannika, syster yster, min tolk.
Hon, ägaren berätta om arbetsuppgifterna, lönen och...ehm...ja..typ det kanske.
Hon babbla sa fort sa jag tappa henne efter 2 meningar.
Jag fick ingen chans att berätta nagot, om vad jag kan, har gjort eller hur mycket jag behöver jobbet.
Too bad.
Far la se. Dom skulle ringa i veckan! Det e la bara o hoppas pa det bästa.
Skolan va sadär.
Satt brevid en gubbe med förfärlig fotsvett!!
Hon jag gick med fick jag hjälpa stava dom enklaste orden, och hon har pluggat i 4 ar!
Läraren kunde inte ett ord engelska, och hon behandlade mej som en IQ-befriad fiskmas ungefär.
Jaja...första kvällen, och jag var sa sjukt trött när jag kom dit, kände mej inte sa taggad.
Blir nog bättre nästa vecka.

När jag kom hem var jag SA trött, svimfärdig och yr. Vette sjutton va det e med mej.
Den senaste en och halv veckan som gatt har jag haft ont i huvvet varje dag!
Dom senaste dagarna har jag varit yr och svimfärdig, trots att jag äter och dricket jättebra...
Sover gör jag oxa...
Suck.

Nä, ska ge Lycan mat, sen ska vi till Yster och dricka kaffe!

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0