Personer

Man är omringad av människor under hela sitt liv.
Man blir paverkad och inspirerad, taggad och ibland avundsjuk.
Jag vill hylla nagra människor som jag ser upp till!
Kan inte ta med alla jag känner, men ni vet att ni alla har en plats i mitt hjärta.

Jag ser upp till;

Pajas: För att du alltid tar för dej av livet! Du lever oftast för dagen, du reser mycket och träffar mycket folk!

Annika: Du har flyttat till USA och utbildar dej Pilot! Finns inga ord för hur ballt det är!

Linnéa:
Jag ser upp till dej, för du är ung och mycket framgangsrik! Du kommer klättra högre och högre!

Ausa:
För din inställning till livet och hur du är som mamma.

Pappa:
För din förmaga att alltid vara glad och trevlig trots det tunga lass du fatt bära!

Nikke:
För all den kunskap du sitter och ruvar pa, samt din förmaga att alltid fa mej att skratta.

Det finns sa manga fler personer som är viktiga i mitt liv, pa manga sätt.
Det kommer ett blogginlägg till er oxa. Jag lovar.

Det jag vill säga är väl kanske att jag saknar er, tänker pa er och hoppas vi träffas snart.


Kommentarer
Postat av: Annika

ohh gumman, jag blir alldeles rörd!
Vi MÅSTE se till att ses i sommar, jag saknar ju daaj!
PUSS

2008-01-16 @ 19:47:21
URL: http://pilotenannika.blogg.se

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0