Pengar suger!

När man inte har dom vill säga.
Januari manad är alltid sämst! Aldrig nagra pengar efter jul & nyar.
Fy fan.
Blir sa jävla irriterad att jag inte kan hjälpa till!
Men vad ska jag göra da? Ga pa gatan?!
Suck.
Har suttit i den här situationen förut, och det e fan inte kul.
Men men. Jag ska fan skaffa mej ett jobb nu, svart, stäjobb, vad som helst, I dont care.
Jag älskar honom för mycket för att lata honom betala allt.
Suck, har inte haft angest pa bra länge, men nu va det dags igen. Damnit.

-Tänk en trisslott med högsta vinsten

Kommentarer
Postat av: babbi

Ja du..det är skit med börsen så här i början på året. Tjejerna på kontoret på jobbet ska ut nästa vecka och käka, men jag har förbaske mig inte råd!!!
Surt!
Trisslott, ja tack, 25000/månad i 25 år...skulle sitta bra!

2008-01-13 @ 03:53:29

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0