Nyarsnatt...

Ja, den va lite galen : )
Rienks kusin + en polare kom över vid 22 tiden. Drack och babbla osv osv.
Tolvslaget med smällare och hela det paketet.
Lycan tyckte det var skitkul när det brakade loss här! Han sprang runt i trädgarn med en pinne i munnen och vifta pa svansen! haha, sa himla skönt att han inte var rädd.
Vid halv 2 kom Carlo, sa gick vi ner till sporthallen.
Lagom mycket folk, bra musik, mycket öl och trevligt sällskap!
Gick därifran kl 06.30, da skulle vi hem till Rienks kusin, men jag tog min dyngraka karl hem ist.
Det tog ett tag att komma ifran sporthallen da alla ska provocera Rienk sa jävla mycket hela tiden!
Han är san som tar at sej och viker sej inte för en fight.
Tur att han har mej som kan ta honom hem ist.
Väl hemma sa hamna vi pa soffan och börja babbla, om allt och lite till...(iiiiinte sa nyktra dara..)
Satte pa "Lockstock and two smoking barrels" i bakgrunden och babbla lite till...
Efter mycket om och men sa somna vi 16.30 idag! *good job*
Vi vaknade 3 timmar senare, lagom till Sex and the City, sista avsnittet! Woho!
Sen var det Return of the king pa teve...mmm...det har varit en slö och härlig kväll!
Sitter i handduk nu efter en VÄLBEHÖVLIG dusch! :D
Ska nog ta och äta mej en rostad macka nu, sa jag inte svimmar!

Jag ser grymt mycket fram emot 2008!
Kommer bli ett grymt ar, det känner jag pa mej!
8 är ju vanligtvis mitt lyckonummer dessutom ; )

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nu finns bild på ringarna.. även om jag inte kände mig konstnärlig nog att knäppa den själv :D

2008-01-03 @ 12:50:58
URL: http://selene.blogg.se

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0