Moving on.

Känns som jag tagit ett steg framat idag!
Känns riktigt skönt.
Att rensa luften lite mer var nyttigt. Nu har jag lite mer fakta, lite mer förstaelse.
Hot Stuff.

Ska snart till farbror Doktorn. Maste ha lite mera piller.
Me like pills.
P-piller och migränknark! Yummie!

Kom precis hem fran Syster yster.
Semestern e ju slut för Rienks del nu, sa jag kommer nog spendera manga kaffetimmar hos Jannika pa dagarna!
Det e en perfekt promenad för Lycan oxa. *fett*

Annars sa gar jag mest och längtar till varen!
Träna med Rienk, sol, värme, dom där underbara varkänslorna som alltid svallar upp!
I sommar kommer jag kunna visa mej i bikini med stärkt självförtroende!
Rienk ska träna mej sa jag blir fit! *me like*
Kanske blir en kickboxare av mej med?! HAH! I wish....

Pöss!

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0